עמרי הרצוג / ״מסתבכים בצרות

עמרי הרצוג / ״מסתבכים בצרות": הסופרת קלי לינק מוציאה את המסתורין מהמסתור

05.03.2019

סיפוריה של קלי לינק אמנם משתמשים באלמנטים על־טבעיים, אבל רק כדי להדגיש את המוזרות של השגרה ואת המקום שהפנטזיה והאימה ממלאות בה. גם בספרה החדש היא יוצרת ספרות רפאים מצמררת, מצחיקה וחכמה.
עמרי הרצוג על ספרה של קלי לינק ״מסתבכים בצרות״, הארץ ספרים

המשך קריאה

"אכלתי ואכלתי ואכלתי כדי שאוכל לשכוח"

26.01.2019

266 קילו. זה המשקל שהגיעה אליו רוקסן גיי אחרי שנים של אכילה כפייתית, מכוונת, בעקבות אונס קבוצתי שעברה כילדה. היום, כשהיא אחת הדוברות הפמיניסטיות החשובות של התקופה, גיי מסבירה מה דחף אותה לכתוב ספר חושפני על גופה, למה ביונסה עדיפה על אופרה ווינפרי, ואיך איכזבה את מעריציה כשעשתה ניתוח לקיצור קיבה.
אלעד בר-נוי משוחח עם רוקסן גיי על ספרה ״רעב״ שרואה עתה אור בעברית, 7 לילות - ידיעות אחרונות  

המשך קריאה


אסתר פלד מתארחת בתכנית הטלוויזיה ״חוצה ישראל״

אסתר פלד מתארחת בתכנית הטלוויזיה ״חוצה ישראל״

06.03.2018

קובי מידן משוחח עם אסתר פלד על כתיבה ופסיכולוגיה, על הזכייה בפרס ספיר ועל ספרה ״פתח גדול מלמטה״.

המשך קריאה

צונאמי תודעתי: הדמות שגורמת גם לניטשה להישמע אופטימיסט חסר תקנה

צונאמי תודעתי: הדמות שגורמת גם לניטשה להישמע אופטימיסט חסר תקנה

22.02.2018

״כניסה לתוך עולמו המיזנטרופי, האובססיבי, המצחיק והעצוב של  ברנהרד היא כניסה לתוך טריטוריה טקסטואלית ייחודית. היא מרגישה כמו כניסה לתוך אגודה כמעט סודית (ודרור בורשטיין חשף טפח תחושתי מכך בספרו "הרוצחים"), מעין מועדון מפוקפק ופלאי, שלא זקוק כלל להחצנה, מותג או טקס עבור הדבר שמכונן אותו, אלא פשוט להיות בו, ובמידת מה להרגיש בר מזל, כי מי שנהנה מכתיבתו של ברנהרד הוא בר מזל.״

עמיחי שלו ב״מקור ראשון״ כותב על ספרו של תומס ברנהרד ״לחטוב עצים״.

המשך קריאה


אני שונא אותם, אני שונא כל אחד מהם

אני שונא אותם, אני שונא כל אחד מהם

08.02.2018

״ התענוג הקתרטי בקריאת הספר הזה הוא עצום. זה לא מפתיע, זה תומס ברנהרד; כלומר, עוד ספר של תומס ברנהרד, שהוא עוד פרק במונולוג המתמשך שהוא היצירה הברנהרדית, שהיא בעצם כמעט תמיד אותו מונולוג עצמו - מונולוג זועם, שוצף, עתיר חזרות ווריאציות, כלומר מוזיקלי, מהפנט, משחרר. המונולוג הברנהרדי שהוא אחת התופעות הספרותיות החשובות של המחצית השנייה של המאה ה־20.״
אריק גלסנר כותב על ספרו של תומס ברנהרד ״לחטוב עצים״, 7 לילות, ידיעות אחרונות.

המשך קריאה

אמנות התיעוב

אמנות התיעוב

01.02.2018

״הספרות של תומס ברנהרד דורשת התגייסות נפשית. על הקורא להגיע מוכן: הוא מצטרף לריקוד אקסטטי שהחל לפני הגעתו לקריאה וימשיך לאחר סיומה. עליו (על הקורא) להתאים את צעדיו, ולעמוד בקצב הרצוי. אסור לו לצפות להפתעות; האסתטיקה הברנהרדית מקדשת רטוריקה - המספר המתוודה נע תמיד במעגלים שהולכים ומסתלסלים, וגם אם נראה שמעגל עומד להיפרץ לכיוון שיא ספרותי, הרי הוא שב אל נקודת המוצא, ומתחיל לנוע מההתחלה.״
עמר לחמנוביץ׳ על ספרו של תומס ברנהרד ״לחטוב עצים״, ישראל היום

המשך קריאה



בכל רכישה מעל 150 ש״ח המשלוח, עד הבית, חינם.