חנות הספרים המקוונת של הוצאת בבל

קוראות יקרות, קוראים יקרים,
אנחנו שמחים מאוד לארח אתכם כאן, בחנות המקוונת של הוצאת בבל.
אתר האינטרנט הראשון של הוצאת בבל עלה לאוויר בשבוע הספר של שנת 2000. ״אתר אינטרנט״, ככה קראו לזה באותם ימים. היה זה אתר האינטרנט העברי הראשון, ובמשך תקופה לא-קצרה אתר האינטרנט העברי היחיד שהוקדש לספרות, תרבות ואמנות. באותה ההזדמנות, ולראשונה בישראל ניתנה לציבור האפשרות להוריד בחינם במשך שבועיים מהדורה אלקטרונית של ספרה של חנה ארנדט ״אייכמן בירושלים: דו״ח על הבנאליות של הרוע״ שזה אך ראה אור. כ-3000 גולשות וגולשים מיהרו לנצל את ההזדמנות הזאת.
לאחר כמה שנים שבהם פעל בטכנולוגיית frames האזוטרית אך איפשר מכירה מקוונת של ספרים, עוצב ותוכנת האתר מחדש במתכונת הלא-מסחרית של ״מכונת קריאה״ שפועלת עד עצם היום הזה. 
בשנים שחלפו, צברה מכונת הקריאה מאגר גדול של תכנים הקשורים באופן ישיר ועקיף לא רק לספרים שאנחנו מוציאים אלא גם לדברים שמעניינים אותנו. את מכירת הספרים העדפנו להשאיר לאחרים, והסתפקנו במפגש הישיר והמהנה עם הקוראים מדי שנה בשבוע הספר.
אבל השינויים הגדולים בענף הספרים, הריכוזיות ההולכת וגוברת והצטמצמות שטחי התצוגה על השולחנות ובמדפי החנויות והרשתות הביאו אותנו למסקנה שמכירה ישירה של ספרי בבל תעשה רק טוב לכל הצדדים, ושיפה שעה אחת קודם.
החנות המקוונת החדשה תפעל תחת השם babel.co.il .
״מכונת הקריאה״ הוותיקה תמשיך לפעול תחת השם readingmachine.co.il. אנו מקווים לשלב מעט מהעושר של המכונה בחנות המקוונת וב״בבלוג״ שמצורף אליה.

הנה כמה סיבות טובות לרכוש את ספרי בבל דווקא כאן:
המבחר 
כאן, בחנות המקוונת, תוכלו למצוא את המבחר המקיף ביותר של ספרי בבל, כותרים חדשים וישנים, רומנים, ספרי שירה, עיון וארכיטקטורה, שלא תמצאו בקלות בשום מקום אחר. אנו מקווים גם להדפיס מהדורות קטנות של ספרים ישנים שאזלו. 
המחיר
אנו נעשה כל מאמץ לשמור על מחירים משתלמים. מטבע הדברים, הרכישה בחנות של הוצאת בבל תהיה משתלמת יותר במקרים של רכישה של יותר מספר אחד. 
השרות
פעולת הרכישה שלכם מתקבלת בשמחה והמשלוח מטופל באהבה על ידי חברי מערכת בבל.
המהירות
החנות המקוונת שלנו היא הדרך הכי מהירה להשיג ספר של הוצאת בבל. אנחנו סומכים גם על הלוגיסטיקה של חברת צ׳יטה, שאחראית על משלוח הספרים לביתכם או לנקודות האיסוף.
המבצעים
יהיו מבצעים, ויהיה כפל מבצעים. בנוסף למבצעים, רכישה מעל 200 ש״ח תזכה אתכם במשלוח חינם.
הבבלוג והניוזלטר
באמצעות הבבלוג והניוזלטר תוכלו להתעדכן בכל חדשות ההוצאה והחנות: חומרים ופרקים ראשונים ממכונת הקריאה, ידיעות ומאמרי ביקורת, הודעות ועדכונים על מבצעים בחנות המקוונת. 
התמיכה והסולידריות
הספר שרכשתם מאיתנו הוא הבעת תמיכה בהוצאת בבל. הרכישה מחזקת את הוצאת בבל ומאפשרת לה להמשיך ולהוציא ספרים, ומעודדת את המו״לות שאנחנו עושים ואת התרבות שאנחנו מייצרים. אנחנו אסירי תודה על כך.
הוצאת בבל

בכל רכישה מעל 150 ש״ח המשלוח, עד הבית, חינם.