האנטומיה של דריי

25.04.2019

האנטומיה של דריי

צילום: רמי זרנגר
נכון שלא ידעתם שתל־אביב כבשה את המקום השלישי, אחרי ניו־יורק ופריז, בדירוג הבגידות? ד"ר דניאל דריי, רופא סקסולוג, ישמח לסגור לכם את החור בהשכלה. כמי שמתחיל את היום בהנחת תפילין, הוא אולי לא שמח לגלות ש־40 אחוז מנשות העיר הנשואות וקרוב למחצית מגבריה המתהדרים בטבעת נישואים, מתעלמים מ"לא תנאף" ו"לא תחמוד" מעשרת הדיברות. "אבל זה לא אומר שהמונוגמיה פשטה את הרגל", הוא ממהר להוסיף, "אנחנו סופר־משפחתיים וסופר־מונוגמיים".

אז למה הולכים לרעות בשדות זרים? 

"בגלל שאין חיים ללא סקס. זה הדחף הפרימיטיבי הראשון. זוגיות ללא מיניות לא תשרוד, חד וחלק, אלא אם היא מתקיימת אך ורק לצורך הולדה. העניין הוא שבמשך 5,000 שנה גדלנו על מיתוסים שהרסו לנו את ההנאה. לדוגמה, אמרו לנו שהדחף האבולוציוני מניע את הגברים לפזר את זרעם ולהוליד כמה שיותר צאצאים".

זה לא נכון?

"זה קשקוש מקושקש. בחברה המערבית אין גבר שרוצה לשלם מזונות ליותר מגרושה אחת. אמרו לנו שרק הגברים נהנים ממין, בניגוד לנשים שמחפשות רומנטיקה. שטויות במיץ. ברגע שהאישה מגלה את האנרגיה המינית שלה היא יכולה ליהנות ממין כמו גבר ואפילו יותר מגבר, רק נשים מסוגלות לחוות אורגזמה בשרשרת. הישראליות והישראלים שוברים את שיאי הבגידות מפני שהמהפכה המינית סוף־סוף הגיעה אלינו. אנשים מחפשים אהבה בכל גיל ובכל מצב. בצרפת, לדוגמה, לא קוראים לזה 'לבגוד' אלא 'להתאוורר', ולכן הצרפתים פחות מתגרשים מהישראלים".

אז אתה ממליץ על בגידות כמתכון לשמירה על הנישואים? 

"תלוי מה ההגדרה שלך לבגידה. לדעתי, בגידה זה שקר והסתרה. זוגות נשואים שרוצים לחוות איברי מין שונים מאלה שהם מכירים, הולכים מדי פעם למועדונים של חילופי זוגות שפורחים בתל־אביב. להסתכל לבד זו בגידה. להסתכל ביחד זה כיף". 

גם אתה ורעייתך אימצתם את הבילוי הזה?

"רק כשאנחנו בחו"ל ובלי הילדים. ואת יודעת למה? פעם, בשתיים לפנות בוקר, נסעתי להתפלל בקבר של האר"י בצפת ואחר כך נכנסתי למקווה עם אחי החרדי. בעודנו משכשכים במים, בחושך, מישהו קפץ מולי וקרא, 'דוקטור דריי, מה שלומך?' זה היה נורא־נורא מביך שמזהים אותי".

להמשך הריאיון באתר ידיעות אחרונות




בכל רכישה מעל 150 ש״ח המשלוח, עד הבית, חינם.